Brev:
Nutramigen - hvor længe? - 3 mdr.
26. juni 2012
Alder:
3 mdr.
Nutramigen - hvor længe? - 3 mdr.
Hej Helen
Tak for en super brevkasse.
Jeg har et spørgsmål ift nutramigen. Min søn er nu 3 mdr og har fået nutramigen siden jeg stoppede med at amme da han var 1 uge gammel. Sygehuset vurderede ham som dobbelt disponeret da hans far har eksem og jeg har let høfeber. Vi har allergi i begge familier, så derfor startede vi naturligvis op med nutramigen.
Hvor længe skal vi blive ved med at bruge dette? Kan vi skifte til noget andet når han er 4 mdr? Vi vil gerne give ham nogle andre smagsoplevelser og han er ikke voldsomt vild med det. Han tager på som han skal, men spiser slet ikke de ml han skal ift sin vægt.
Vi vil dog ikke stoppe for tidligt og dermed risikere allergi m.m
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Bettina